No No Hair Removal Reviews

Show reviews that mention
hair money hair removal nono skin customer customer service device people removal
Filter review

Does not work

My no no stopped working after about 3 months usage .When using it it left stubbles all over the area.So in reality it does not work as advertized....Try getting it right before ripping off all your customers .................. My no no stopped working after about 3 months usage .When using it it left stubbles all over the area.So in reality it does not work as advertized....Try getting it right before ripping off all your customers .................. My no no stopped working after about 3 months usage .When using it it left stubbles all over the area.So in reality it does not work as advertized....Try getting it right before ripping off all your customers ..................
View full review
1 comment
#902391

Hi there,

Thank you for sharing your no!no! experience with us.

We are sorry to hear about your issue in using no!no! and rest assured that we will help you get the result that you want.

We have listed some tips and tricks on how to no!no! and we hope that you'll give it a shot.

You may visit our website - www.howtonono.com for more information.

Sincerely,

no!no! Customer Service

ID
#536893 Review #536893 is a subjective opinion of poster.
Location
Houston, Texas
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$200
Preferred solution
Let the company propose a solution

It does not work on coarse hair.

The commercial shows it working like magic on arm hair. That's probably because it is finer hair than the hair you want to remove on your chin or legs. I have gone over the same hair on my knee 30 times and it is still standing! What a total rip-off. I got it for a Christmas present that I asked for. I didn't realize it was so expensive and ineffective. I am sorry my husband spent good money for this piece of junk. I would have been better off asking for a case of Nair! Save your money. Do not buy a No No!
View full review
2 comments
#1538102

Fell for the same glap trap on the adverts.... Spent to much on Nono and didn't remove my facial hair.. Really upset

#902403

Hi there,

Thanks for sharing your experience with us and we are sorry to hear about your experience in using no!no!. We'd love to help you achieve the results that you hoped for using no!no!.

No!no!

works just as well on thick, coarse hair as it does on thin. However, because of the nature of coarse hair, results may take a bit longer to become noticeable. You may try to no!no! again and wait for some more time to get the results.

As an addition, more tips and tricks in using your no!no!

are available online, you may visit our website at www.howtonono.com.

Sincerely,

no!no! Customer Service

View more comments (1)
ID
#536530 Review #536530 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$289
Preferred solution
Full refund

Invalid Company Address Review

I've tried to contact you using email address listed but keeps coming up invalid address
View full review
ID
#536073 Review #536073 is a subjective opinion of poster.
Location
Portslade-By-Sea, England

Useful Reviews Review

Hi I was going to purchase a no no hair for my 20 year old don for Christmas this year but after readind the reviews I won't be getting him that ever . Thanks for the honest reviews you axed me from wasting my money.
View full review
ID
#534073 Review #534073 is a subjective opinion of poster.

Dangerous Product Review

burn your fac leave scars and leave scars and burn marks
View full review
ID
#534054 Review #534054 is a subjective opinion of poster.

Ineffective Product Review

The NoNo! Hair removal is just that. A NONO!! It does NOT WORK, it barely removed ANY hair and just let off a foul smell. Save yourself the money, and don't purchase this product. I gave it countless tries, giving it the benefit of the doubt, and it still failed to work. This product is just a hunk of ***.
View full review
ID
#529273 Review #529273 is a subjective opinion of poster.
Location
Mountain View, California

Does not work

I was told by a no no rep that you have to use it everyday to see results. I told her I've been using it everyday for almost three years and the only change I've noticed is that some of my facial hairs tweeze easier. Those ads for this device are deceptive. I have never seen a reduction in hair growth let alone the hair coming off like they present it on TV. Mine is broken and they say it can't be repaired after two years of usage. Just as well. Apparently I've been wasting my time. Will I reorder it? NO NO
View full review
1 comment
#902432

Hi there,

We are so sorry to hear your experience with no!no! wasn't what you have expected.

In order for us to determine what went wrong with your no!no!

experience, we'd like to ask some questions.

a) Did you have "stubble" when you used your device?

b) How often do you replace the tips?

c) How often do you use your tweezers while nono'ing? I hope you can get back to us with your answers as we are very much willing to help you achieve the best result. We appreciate you using no!no! for almost 3 years and we only want the best for you.

Please send us an email at cs@trynono.com with your answers along with your order details and contact information. We will also be reviewing your account and see if we can assist you with the warranty exchange.

Sincerely, no!no! Customer Service

ID
#528704 Review #528704 is a subjective opinion of poster.
Product
No No Hair Removal Hair Remover

Ineffective Product Review

U are all probably right because my dad was trying get me that and I said it doesn't work and it will hurt because I seen the reviews so thanks
View full review
ID
#525872 Review #525872 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Returned Product in 60 days but Refund was $200 short!

We returned 2 sets of within the 60 days and they credited me back $200 less than I should have received because they said "things were missing from the kit" This is completely inaccurate and a down right failure on their part to receive the return correctly. When we called they could not tell me what was included or not included, only that it was short. This after having to argue with them over the phone for 30 minutes to get the RMA to return it in the first place. Say No! to No!No! and save yourself the hassle of dealing with unethical companies like them!
View full review
1 comment
#902423

Hi kingkohl,

We'd like to thank you for sharing this experience with us and we are sorry for the inconvenience this has caused you. We'd love to work with you in resolving this issue, if this is still unresolved.

Please send us an email at cs@trynono.com with your order information and contact number so we can review your account and assist you further.

We hope to hear from you soon.

Sincerely,

no!no! Customer Service

ID
#523987 Review #523987 is a subjective opinion of poster.
Location
Lawrenceville, Georgia
Reason of review
Poor customer service
Loss
$200
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Money Refund Review

I bought the no no system AND They Conned into buying a bunch of extra heads it did not work at all . All no no did was burn the *** out of my skin so I returned it within the money back guarantee time I was told that whey would refund my money they did no such thing and kept the machine so I was out of a lot of money and no product what a way to do business thanks for the ripoff
View full review
ID
#520732 Review #520732 is a subjective opinion of poster.
Location
Livonia, Michigan

NO NO HAIR REMOVAL

I purchased the No No Hair removal in Dec 2013 to replace my tweezers that I used to remove a small amount of gray hairs on my chin (female). After using it for 3 weeks, I called No No to complain about the burning of hair but no removal. Even the buffer does not remove the gray strands of hair. It is now June 2014 (six months later) and I now have lots of hair underneath my chin by using this product. I'm experiencing new stubs of hard hair all underneath my chin as though I have a beard vs. the few strands prior to purchasing No No. I have called the company numerous times telling them about this new growth, and they said that it was impossible. No No is a scam. They are making a fortune via false advertisement and by paying magazines/actors to lie about the product. I'm searching for an attorney to who will put a stop to this product and compensate me for this nightmare.
View full review
7 comments
#1031578

I have been contemplating purchasing a nono for some time now partly because the adverts bedazzled me however upon reading hundreds of negative reviews I have decided to stick with the devil i know so to speak, thank you all for your honesty.

#902694

Hi there,

Thank you for sharing your experience in using no!no! and we're sorry to hear about this problem.

We'd like to ask some questions for us to check what went wrong.

a) What no!no! device are you using? For the tips, is it the standard Thermicon tips or the Thermicon™ Tips for Small & Sensitive Areas?

b) Are you still tweezing while using no!no!?

We'd like to hear more about your problem and we'd love to help you get the result that you've hoped for. Please send us an email at cs@trynono.com with your order information, contact number and your answers to the questions above.

We hope to hear from you soon.

Sincerely, no!no! Customer Service

#850689

The exact same thing happened to.me! I'm sick aboth this.

It's worse than it was before. I agree, it is a scam!

#903377
@PissedConsumer850689

Hi there,

We're sorry to hear that no!no! didn't meet your desired results and we thank you for informing us about this.

We'd like to help you get the result that you're expecting. Please provide us more information about your no!no! experience so we can assist your further. You may also check for some tips and tricks in using no!no!

in our website - www.howtonono.com.

Looking forward for your response.

Thank you!

Sincerely,

no!no! Customer Service

#837381

I've had the same experience, excess hair on my face since the use of this product and was looking for a attorney myself. Please let me know if you have any success in contacting a attorney.

Thank you,

Vicko

#860685
@PissedConsumer837381

Aaron Levine has a class action suit against them

#874717
@PissedConsumer837381

I wasn't sure myself being in my forties I assumed it was a new onset of hormonal changes I was experiencing . After reading these last few comments I am genuinely angry.

I never had problems with hair over growth. In fact I had very fine and barely visible hair in small areas that never grew or darkened . Now ,I can without effort see and feel hair hair . Yes , that was how fine it used to be , you couldn't feel it even after months carefree .

It just isn't in my genes , yet the no no has changed that . It is no longer a minor hair growth , it's now an embarrassment , I have to address daily.

View more comments (6)
ID
#503066 Review #503066 is a subjective opinion of poster.
Location
Dallas, Texas
Product
No No Hair Removal Hair Remover
Loss
$300

NONO doesn't work and won't refund money.

This product never removed hair and one of the tips malfunctioned. (The wire broke) They wouldn't give me a refund but they did send another tip. I called again a few weeks later for the refund promised well within the 60 day guarantee period. I was told I had to wait the full 60 days. I called on the 60th day, I was told I had to wait until the 61st day and I couldn't be eligible for the refund until day 61. I called back the next day (The 61st day) and I was told I was too late because the 60 day period had expired. They refused to refund any money or acknowledge any call I'd made except for the call to replace the tip. This is a product that doesn't work and they WILL NOT refund the money no matter how well you follow the instructions they set down. (And change at will so they can keep the money) This is a scam that cost me $300 that I can't afford to lose! I'll NEVER buy ANY product from this company and recommend to everyone to not waste their money on this scam! I learned the hard way to research all the reviews before I buy virtually ANY product! It was a very expensive lesson!
View full review
2 comments
#902703

Hi there,

We're sorry to hear that you've had such experience with no!no! and we would also like to thank you for bringing this to our attention.

Some people start to notice the effects after just a few treatments, for others, it may take months. However, the average period that people start to see long lasting results is around 4-6 weeks. This is also the reason why we encourage our customers to wait for few weeks for them to check the result. However, if at anytime during the 60 days, you feel no!no!

is not right for you then you can call us and request for an RMA number.

We'd like to review your account and check how we can further help you.

If this issue has not been resolved yet, please send us an email at cs@trynono.com with your order information and contact number so we can reach out to you.

Sincerely,

no!no! Customer Service

#1030486
@Treyshawn

Nice copy and paste answer you have there. Do you just go around the internet pasting this to all irate customers?

View more comments (1)
ID
#502631 Review #502631 is a subjective opinion of poster.
Location
Lincoln, Nebraska
Loss
$300
New Reviewer

60 day refund is a marketing strategy to escape refunds

I purchased this tool for my wife, after all possible efforts to make it work, she never had any success with it. So I called for refund well within that period of time, despite my complaing I was told that I had to continue using the tool for the whole try period. Prior to that I had sent several emails, no one ever answered them. Result, I fell in their trap, as after that it was too late, I went past the 60 days and now I am *** out of luck and they will not take any responsability for it. Do yourself a favor and save your money !
View full review
3 comments
#902710

Hi there,

We're sorry to hear that you've had such experience with no!no! and we are thankful for bringing this to our attention.

We are asking our customers to continue using no!no!

since the average period that people start to see long lasting results is around 4-6 weeks. However, if at anytime during the 60 days you feel no!no! is not right for you then you can give us a call and request for an RMA for you to get a refund.

We'd like to review your account and check how we can help you further.

If your issue has not been resolved yet, please send us an email at cs@trynono.com with your order information and contact number so we can reach out to you.

Sincerely,

no!no! Customer Service

#861624

I am sorry to hear that. I got the NoNo for Mother's day.

It didn't work but after the 45 day trial period and before 60 days, they gave me a full refund.

I was totally expecting a big fight but they were great and it was hassel free. Sorry to hear about your experience.

#903381
@PissedConsumer861624

Hi Andie -

We're glad to know that you've had a great experience with our Customer Service Team. Thank you also for sharing it with us.

Best Regards,

no!no! Customer Service

View more comments (2)
ID
#497684 Review #497684 is a subjective opinion of poster.
Location
Montreal, Quebec
Product
No No Hair Removal Hair Remover
Loss
$350

Hair Removal Product Review

I purchased a no no hair removal , and IT DOES NOT WORK it only burns the top of the hair , and it takes a very long time , it's not a clean shave AT all and you still have to shave afterwards . My hair returns in just a couple of days , I tried to return the product , but had absolutely no luck at all PLEASE DO NOT GIVE YOUR MONEY TO THOSE SCAMERS
View full review
ID
#495970 Review #495970 is a subjective opinion of poster.
Location
Ashburn, Virginia

Battery Change Review

My wife bought a No No, she liked it. After 1year,the battery will not hold a. charge. I called the company, spoke with Tony, I was told they don't repair and can't supply a new battery. She then said, throw it away and buy a new one. I ask to speak to a supervisor and was told one will call me next week. Very poor consumer relations.
View full review
ID
#488057 Review #488057 is a subjective opinion of poster.
Location
Jonesboro, Arkansas